كاريكاتير 4WD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
اقتباس:
__ شكراً يا أشرف على الابتسامات الضاحكة. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
اقتباس:
كل سنه وانت طيب ياشرفنا |
اقتباس:
وانت بألف خير يا بدرينا |
سلامٌ ومحبة
يا راجل والله كتر خيرك على النقل الضار بالخرفان المبهج للإنسان وهو يبحث عن ضحية وهو مثلها .... تحياتي واحترامي |
سلامات يا جميل وكل سنة وانت بالف خير
لك ولمن تحب كل المحبة شكرا للابتسامات:D:D |
قيس الصديق
بله محمد الفاضل سارة كل عام وانت بخروف وشربوت وربنا يكفيكم شر الحال دا .. http://sudanyat.org/vb/uploaded/2284_1350998317.jpg |
| الساعة الآن 05:34 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 2
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.