الاسكايب ..امين باشا ..
حبيبنا امين سلام ..
ودعنا نبدا بالدعاء لخالد الحاج شفاه الله .. ثم نقول الاسكايب يرفض ان ينزل على كمبيوترى تماما .. عملت السبعه وذمتها ولم افلح ..اوقفت الجدارى النارى مافيش فايده ..اوقفت الانتى فايروس مافيش فايده .. الغريب انه يبداء فى التنزيل ثم ينتهى الى ان هناك مشكله فى الاتصال مع موقع الاسكايب للتحميل منه ... احيانا اقول ربما هناك حظر على السودان .. ثم ارجع واقول وكما حبيبتنا سمراء ...ياربى هبشوا ..؟ |
اقتباس:
قرقاش ســـلام .. احلف عليهو بالطـــلاق عليك الله حبيبنا هاك الاسكاي بي في الرابط أدناه: http://www.4shared.com/file/YTYG3sMM...SetupFull.html اضغط على الرابط أدناه ثم تنزيل بالعربي |
سعاده الباشا امين ..
شكرا كتير ..نزل ابن الـــــــــــــــــــــــــــــــ......اردنلى.. عالم تخاف ماتختشيش .. وانا احنس واحنس واحنس ...وهو كل ديته ... هرشه واحده ... |
| الساعة الآن 07:43 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 2
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.