سودانيات .. تواصل ومحبة

سودانيات .. تواصل ومحبة (http://www.sudanyat.org/vb/index.php)
-   قسم طلبات البرامج والمشاكل والأسئلة (http://www.sudanyat.org/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   الاسكايب ..امين باشا .. (http://www.sudanyat.org/vb/showthread.php?t=18187)

قرقاش 22-01-2011 11:17 AM

الاسكايب ..امين باشا ..
 
حبيبنا امين سلام ..
ودعنا نبدا بالدعاء لخالد الحاج شفاه الله ..
ثم نقول الاسكايب يرفض ان ينزل على كمبيوترى تماما ..
عملت السبعه وذمتها ولم افلح ..اوقفت الجدارى النارى مافيش فايده ..اوقفت الانتى فايروس مافيش فايده ..
الغريب انه يبداء فى التنزيل ثم ينتهى الى ان هناك مشكله فى الاتصال مع موقع الاسكايب للتحميل منه ...
احيانا اقول ربما هناك حظر على السودان ..
ثم ارجع واقول وكما حبيبتنا سمراء ...ياربى هبشوا ..؟

Amin Bushari 23-01-2011 12:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قرقاش (المشاركة 329018)
حبيبنا امين سلام ..
ودعنا نبدا بالدعاء لخالد الحاج شفاه الله ..
ثم نقول الاسكايب يرفض ان ينزل على كمبيوترى تماما ..
عملت السبعه وذمتها ولم افلح ..اوقفت الجدارى النارى مافيش فايده ..اوقفت الانتى فايروس مافيش فايده ..
الغريب انه يبداء فى التنزيل ثم ينتهى الى ان هناك مشكله فى الاتصال مع موقع الاسكايب للتحميل منه ...
احيانا اقول ربما هناك حظر على السودان ..
ثم ارجع واقول وكما حبيبتنا سمراء ...ياربى هبشوا ..؟


قرقاش

ســـلام .. احلف عليهو بالطـــلاق عليك الله
حبيبنا هاك الاسكاي بي في الرابط أدناه:
http://www.4shared.com/file/YTYG3sMM...SetupFull.html
اضغط على الرابط أدناه ثم تنزيل بالعربي


قرقاش 24-01-2011 08:34 AM

سعاده الباشا امين ..
شكرا كتير ..نزل ابن الـــــــــــــــــــــــــــــــ......اردنلى..
عالم تخاف ماتختشيش ..
وانا احنس واحنس واحنس ...وهو كل ديته ... هرشه واحده ...


الساعة الآن 07:43 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 2
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.