الموضوع
:
الحقوني يا جماعة......... والله قربت اقع
عرض مشاركة واحدة
28-02-2013, 02:21 PM
#[
17
]
imported_د اسامه
:: كــاتب نشــط::
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جيجي
ههههههههههه
والله بجد
حلوة
والله يا جيجي
انا ضحكت لما قربت اقع من الكنبة
ناس البيت قايلني فوتا
تخيلي بعد التظبيطات دي كلها ست شاي
والبت تلاقيها واقفة قدام المراية ساعتين
وجارا ليها عربية زبالة كمان
التوقيع:
Learning is a treasure that will
follow its owner everywhere
imported_د اسامه
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى imported_د اسامه
البحث عن المشاركات التي كتبها imported_د اسامه