28-02-2013, 02:24 PM
|
#[18]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د اسامه
والله يا جيجي
انا ضحكت لما قربت اقع من الكنبة
ناس البيت قايلني فوتا
تخيلي بعد التظبيطات دي كلها ست شاي
والبت تلاقيها واقفة قدام المراية ساعتين
وجارا ليها عربية زبالة كمان  
|

|
|
|
|
|