26-04-2009, 10:20 AM
|
#[6]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معتصم الطاهر
سلامات نولا ..
وخط الشيب .. زى حبة شيباتك الفى طرف راسك دى اسمها وخط الشيب .. سبيبتين تلاتة على الجنب ..
..
|

نتابع ياصديقى ونسجل فى الذاكرة والمدونات,
واصل والتحايا عبرك لنوال
|
|
|
|
|