عرض مشاركة واحدة
قديم 18-05-2010, 07:20 AM   #[38]
أسامة معاوية الطيب
:: كــاتب نشــط::
الصورة الرمزية أسامة معاوية الطيب
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة باسط المكي مشاهدة المشاركة
لاحولا ياخ ماخليت شي
ممكناقول بعد زمن قيت عمل جيد
وواصل ولاتبخل
ياباسط ياخي كيف حالك ؟
شكرا لحضورك ومؤازرتك لهذه الوكرة مع موسى دا
وربنا يقدرنا ونرصدو أكتر وأكتر
كتر خير طلتك



أسامة معاوية الطيب غير متصل   رد مع اقتباس