اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wadosman
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيصل سعد
سلامات يا عبس و حبابك
و مشاركة مقدرة و ركز معانا هنا
الدبلوماسيه الشعبيه...
يا سلاام يا حاج فيصل..
كااااااااااااااااااااااااااااااك ود عثمان حلوة الشعبيه دي وسياسة الخلاوي والقيد حرن..... عايز تربطني يا قيصل ؟؟؟؟