عرض مشاركة واحدة
قديم 13-10-2010, 08:10 PM   #[70]
جيجي
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رأفت ميلاد
اقتباس:
جيجى ما تتحسسى من كلامى ده .. أنتى ما مقصودة .. قاصد أكهرب الجو

لا اكيد ماللدرجة دي
وين ياشيخنا قلة الادب
وارجو اتك توضح
وماتكهرب الجو على حسابي لو سمحت
وتعالو اخلونا نفرز قلة الادب
مادام دي بقت مسمياتكم




جيجي غير متصل   رد مع اقتباس