الموضوع
:
عووووك الحقونى !!!!!!!!!!
عرض مشاركة واحدة
09-01-2011, 02:22 PM
#[
12
]
قرقاش
:: كــاتب نشــط::
سموره ... سلامتك وبريه ..
اى حاجه مهمه شيليها بعيد عن السى .. عن طريق نسخ ولصق او قطع ولصق ..
وبعداك الفرم ...
مابعرف حل تانى ..وياريت لو كنت اعرف ..
كنت ح اقول على طول ..وانا ح انكر ليه يعنى ..؟
زغرودتك الفوق دى ..احر الف مره من وامعتصماه ...
التوقيع:
انته رايك شنو ...؟؟
قرقاش
(وما من كاتبٍ إلا سيفنى/ ويبقى الدهرُ ما كتبت يداه / ولا تكتب بكفّك غير شيء / يسرُّك في القيامةِ أن تراه).
قرقاش
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى قرقاش
البحث عن المشاركات التي كتبها قرقاش