الموضوع
:
عووووك الحقونى !!!!!!!!!!
عرض مشاركة واحدة
09-01-2011, 10:47 PM
#[
13
]
رأفت ميلاد
:: كــاتب نشــط::
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amin Bushari
ابراهيم
ســـلام .. الظاهر وحسب ســردكم انكم نزلتوا 2 انتي فايرس
وحصل بينهم تعارض ودا طبيعي
لو بتعرف تعمل استعادة النظام كما يلي اعمل
1. اضغط تشغيل الكمبيوتر
2. قبل التشغيل وفي الشاشة السوداء اضغط F8 وخليك ضاغط عليها
3. اختار وضع safe mode
4. ابدا + البرامج + البرامج الملحقة+ ادوات النظام+ استعادة النظام
5. اعمل استعادة نظام التشغيل لوقت سابق قبل ما تستطيب البرنامج دا
6. انتظر حتى يتم استعادة النظام
حل آخـــر:
1. اضغط تشغيل او run
2. بظهر ليك مستطيل ابيض
3. اكتب فيهو msconfig
4. ثم موافق
5. اختار بدء التشغيل
6. فتش اسم البرنامج وشيل علامة الصاح من قدامو
7. تطبيق ثم موافق واعد تشغيل الجهاز
بالعدم نتقابل بعدين في الاسكاي بي بعد 10 مساء
تعرف يا أمين أنا دعباش كمبيوتر نمرة (1) .. لكن أتعلمت الكمبيوتر على كبر وبالألمانى .. كلامك ده جاينى زى الرطانة
التوقيع:
رأفت ميلاد
سـنمضى فى هذا الدرب مهما كان الثمن
الشـهيد سـليمان ميلاد
رأفت ميلاد
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى رأفت ميلاد
زيارة موقع رأفت ميلاد المفضل
البحث عن المشاركات التي كتبها رأفت ميلاد