الموضوع
:
هبّ جنة الخُلد اليمن ..لاشئ يعدل الوطن ....(2)
عرض مشاركة واحدة
01-07-2006, 07:44 PM
#[
11
]
Garcia
:: كــاتب نشــط::
العزيزة اشراق
ما اروعها من مناظر بديعة , ويسلم ذوقك للاختيار والله
وهى اجمل من الهايدبارك وجرين بارك كمان
عن اذنك اخترت منظر وحا اعمله خلفية فى الكومبيوتر بتاعى ..
وباختياراتك الجميلة دى يوم اختارى لينا بعض المناظر من الخرطوم ..
وامدرمان يمكن نغير راينا وقلبنا احن بزيارة كدة
ولك كل الود والتقدير ..
التوقيع:
لو انى اكتشفت سر الحياة ... لعلمت حكمة الموت ( رباعيات عمر الخيام )
Garcia
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Garcia
البحث عن المشاركات التي كتبها Garcia