02-03-2011, 10:22 PM
|
#[60]
|
|
Banned
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرشيد اسماعيل محمود
نسيت أقول ليك ياطارق..
اللوائح المنظمة للسلوك البشري مرّات كدة بتظهر غبيّة جدا..
بس عشان ما نبقي أكثر منها غباءً، يجب أن نحترم ما ارتضيناه
حتي حين تعديل..نحن لا ندافع عن أشخاص، ولكن عن قانون بصمنا عليه توافقاً.
|
والله معاك
والمباصرة والبصارة
شكل راقى للديمقراطية
مودة وبس
|
|
|
|
|