عرض مشاركة واحدة
قديم 03-03-2011, 10:51 AM   #[69]
جيجي
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجيلى أحمد مشاهدة المشاركة
جيجى
كنتا عايز أقول ليك (ثقف الحريات ) دا مصطلح جديد؟
كسبب منى للعكلتة والقاء التحية ..

ازيك
وكثير تحايا
سلام ياجميل
وشكرن على العكلته الجميلة
ثقف من يثقف .ثقافة
ورفع ثقف الحريات اي جعلها مثقفة
هههههههههههههههه
يعني اصله مانغلط..... ولانكتبها حسب نطقنا
اتذكرت المرحوم خالد الله يرحمه يوم كتبت ليه في رسالة صباح القل(بالقاف)
في الرد كنب ل نفسي اعرف صباح القل دا كيف



جيجي غير متصل   رد مع اقتباس