الموضوع
:
هنا, إستضافتني الحياة.. شارع بيتنا.
عرض مشاركة واحدة
19-04-2011, 01:11 AM
#[
28
]
على ماجداب
:: كــاتب نشــط::
كنت ليومين بقرأ وزاد تاكيدى انو الذاكره دى وقدرة الاستدعاء منها كمعين لا ينضب هى المميَز الأساسى للكاتب من غيره تختلف بعد داك القيم فى وسائل الكتابه نفسها .. وقيمة الكتابه فى اقصاها اظنها ياها دى .. اللى بتقدر تضخ الروح فى شارع ومدينه وناى ...
التوقيع:
[frame="1 80"]إن بكى قلبى عليه بدموع من لهيب
فى وجيب
لا غرابه
عُشرة كانت بحق جاوزت حد القرابه[/frame]
على ماجداب
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى على ماجداب
البحث عن المشاركات التي كتبها على ماجداب