عرض مشاركة واحدة
قديم 19-04-2011, 01:11 AM   #[28]
على ماجداب
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

كنت ليومين بقرأ وزاد تاكيدى انو الذاكره دى وقدرة الاستدعاء منها كمعين لا ينضب هى المميَز الأساسى للكاتب من غيره تختلف بعد داك القيم فى وسائل الكتابه نفسها .. وقيمة الكتابه فى اقصاها اظنها ياها دى .. اللى بتقدر تضخ الروح فى شارع ومدينه وناى ...



التوقيع: [frame="1 80"]إن بكى قلبى عليه بدموع من لهيب
فى وجيب
لا غرابه
عُشرة كانت بحق جاوزت حد القرابه[/frame]
على ماجداب غير متصل   رد مع اقتباس