03-11-2006, 07:22 PM
|
#[14]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
|
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عالم عباس
[frame="4 70"]
بورتسودان ابريل 1975[/frame]
|
من أبريل 1975 وإنتَ مكسر ؟
وأنا اقول ياربى البقى البحر الاحمر دا مالح كدا منو ؟
لك التحية أيها العالم حينما تطغى الدموع على مياه الاحمر
|
|
|
|
|