يانظام ....
انا ده مالقيت روح النص ،،
لو كانت بتتحدث عن المعاناة أو شهوانية مخفية في مكان ما ، فلغتك ماقدرت توصلا لي خلافا عن باقي كتاباتك ...
أتاني احساس الكتابة على عجل ، أو الرغبة الحكّاكة للكتابة الأجبرتك على كتابة النص كما هو بلا صنعة...لوجود بعض الهنات الصغيرة في السبك اللغوي ...
جاييك تاني عشان اكثّف في حاجاتي القلتها دي عشان ماتجي تقول اني فكيت كلام مطلوق في الهوا ساي
