17-09-2012, 08:37 PM
|
#[4]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فتحي مسعد حنفي
ياحسين المقصود هنا بالمصادم هو من لا يطاطي لأحد فهي عندما تؤمن بشيئ لا تتنازل عنه وهي باختصار مصادمة بالنسبة للظالمين والقتلة الذين يحكموننا..
|
يافتحي أنا عارف قصدك . دا مزاح بس , وين الsense of humor بتاعك ؟ ولا عايز تشمِت فينا رأفت (وآخرون).?
|
|
|
|
|