عرض مشاركة واحدة
قديم 18-09-2012, 04:23 AM   #[12]
sulara
:: كــاتب جديـــد ::
الصورة الرمزية sulara
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين عبدالجليل مشاهدة المشاركة
يافتحي
أرحب بالأخت . لكن بيني و بينك ب "انسانة من النوع المصادم " دي أنت عملت ليها (ماعايز أقول إشانة سمعة ) لكن أقول "حاجز" , من الناس المابيحبوا الصدام خاصة في وجود كثير من المصادمين و المصادمات والحوادث بمعيتنا .

مرحب بالأخت سولارا.
يا حسين مالك هرشت من كلمة مصادمة دى

الصدام انواع..فيه الشين ودشن وفيه الناعم وحلو

وانت اختار نوع الصدام البعجبك وبرضيك

شكرا على الترحيب الناعم وحلو



sulara غير متصل   رد مع اقتباس