18-09-2012, 04:23 AM
|
#[12]
|
|
:: كــاتب جديـــد ::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين عبدالجليل
يافتحي
أرحب بالأخت . لكن بيني و بينك ب "انسانة من النوع المصادم " دي أنت عملت ليها (ماعايز أقول إشانة سمعة ) لكن أقول "حاجز" , من الناس المابيحبوا الصدام خاصة في وجود كثير من المصادمين و المصادمات والحوادث بمعيتنا .
مرحب بالأخت سولارا.
|
يا حسين مالك هرشت من كلمة مصادمة دى 
الصدام انواع..فيه الشين ودشن وفيه الناعم وحلو
وانت اختار نوع الصدام البعجبك وبرضيك
شكرا على الترحيب الناعم وحلو
|
|
|
|
|