اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AMAL
قالو الصادق نجر ليه مصطلح جديد
اول مرة اسمعو امبارح من دكتور حيدر ابراهيم
اسمو الكوديسة 
حد يفيدنا بالله لو عندو علم
ان شاء الله اكون كتبتو صاح
جمعية النجاريين تشجب وتدين 
|
هو شوفي يما
دكتور حيدر بيكون نطقها بي شكل وسيد صادق بيكون قالها بي شكل
وإتي شوفتيها شكل وأنا دآك،
الشكل بقآ عبرة من المولى واللسان حروفه منزلقة والفهم دآك؟!؟!؟
طشآ..
كدي النسأل السيد قبل نحكم،،
مش برضهو يمكن في "الصحاح" موجودة  
التعديل الأخير تم بواسطة بابكر مخير ; 06-11-2012 الساعة 08:12 AM.
|