اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناصر يوسف
يا شبارقة أنا شاكر ومقدر لسعة صدرك وشاكر ومقدر لوقتك المبذول لأجل هذا البكان ولأجل هذه الممارسة الديمقراطية الحقة ،،، ياخ شكراً ليك كتير ياخ
|
شكرا ً ليك يا ناصر على تقديرك وعلى حـُسن ظنك .. وربنا يقدرنا على خدمتكم .