15-12-2012, 10:43 PM
|
#[49]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البديري
انت يا مذكر* واحد من 1800 عضو فى هذا الصرح ، اخرس خالص ولا تصطاد فى المياه اللتى تفتكرها معكرة!
*ياتمامة الجرتق انت للان الظاهر عليك مافاهم معنى مذكر يامذكر... انصحك بقراءة البلاغة والتعبير المجازى والكناية! يا........المره الجاية بكتبة ليك (رَبّ)* لان جلدك تخين كما ذكرتا لك مُسبقاً.
اقراء كلمة رب بالتشكيل..لانى ماواثق فى دواخلك!
|
شكرا على النصيحة (العظيمة دي) ياأستاذ البديري
أما أنا فاقول لك:
ينقصك الكثير لتكتب في هذا المنتدى
أبق طيب
|
|
|
|
|