الموضوع: اعضاء المنتدى
عرض مشاركة واحدة
قديم 22-12-2012, 12:21 PM   #[9]
ماريل
:: كــاتب نشــط::
الصورة الرمزية ماريل
 
افتراضي

البوست ده عبارة عن اسقاط حالة نفسية معينة قاعدة تمر بيها
السيدة(ام التيمان).........
يعنى تجربة مريتى بيها مع بعض الاعضاء بالتاكيد(ليس الغالبية)
كما حملتى عنوانك هؤلا البعض اما نافقوك او تحدثوا عنك بسؤ
من خلف ظهرك او شئ من هذا القبيل فجيتى اسقطى سخطك
على الغالبية وده مؤشر خطير بيؤكد عدم تحري ام التيمان للعدل.....



التوقيع: تبا للذى يملا كفيه بتبر وتراب......
يكشح التبر على حظوته.....
والترابيات فى عين الوطن.....
ماريل غير متصل   رد مع اقتباس