اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معتصم الطاهر
سلام أشرف
نزل و ال rar ابى يفك ..
|
ممكن تنزل برنامج وين رار من هنا
http://www.rarlab.com/download.htm
ثم حاول فك ضغط الملف...
فاذا ما فتح معاك يا باش.. يكون في مشكلة في النسخة النزلتها...
حاول تنزيل الملف مرة تانية...
تحياتي