26-04-2013, 05:06 PM
|
#[12]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمين محمد سليمان
جازفت الدكتوراة ببوست في س. أونلاين و البروفسيرشيب جازفوهو لي الأخوان بهناك.
باكر إن شاء الله أجي برواقة أجاوب على بكة و سؤالو الوهمي بتاع المهاجرين المسلمين .
|
والله يابروف لو جازفتا لأخوك معاك (د.) طايرة تكون ماقصرت معاهو، مغرود فيها غرد كبير خلاس
وبالمرة جازف لينا يوم بكرة الأبا يجي ده
|
|
|
|
|