عرض مشاركة واحدة
قديم 24-04-2007, 09:16 AM   #[48]
بنت النيل
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haneena مشاهدة المشاركة
ندى و بت النيل
انا بي سببي
شغالة سهرة و الحمد لله
إنتوا مالكم يا شبيبة؟!!

تتذكروا دة?

http://sudaniyat.net/vb/showthread.php?t=1720

حنيييييييينة

قلتي شغالة سهرة
أخير سببنا



التوقيع: [frame="7 80"]

[align=center]على نجمة الروح
جليلة أوراق العاشقين
تمشي برائحة الوقت البهيج
كلما أشعل النور نافِذة الحب البعيدة
يخرج الحزن عابراً طحلب الفاجعة
إلي وردةٍ تغسل السواد من جدارن المكان .

نصّار الحاج [/align]
[/frame]
بنت النيل غير متصل   رد مع اقتباس