الموضوع
:
مشيت بعدك بلاد الشوق. لقيتك لسه في الخاطر .. في مرقة شمس باكر..
عرض مشاركة واحدة
09-01-2008, 04:49 PM
#[
12
]
imported_Hassan Farah
:: كــاتب نشــط::
يا خالد-- الله يجبر ذراعك-- يا اخى- فى نفس القعدة للسقيد غنية --اسمها- لابينى لابينك-- ارجوك نزلها خاطر عمك--
imported_Hassan Farah
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى imported_Hassan Farah
البحث عن المشاركات التي كتبها imported_Hassan Farah