الموضوع
:
بوست يقرأ فقط بعد الإفطار..
عرض مشاركة واحدة
30-09-2007, 04:34 AM
#[
16
]
تاج السر الملك
:: كــاتب نشــط::
و االله يا الجيلى ما عليك مدسة انا الفتوى دى عاجبانى بلحليل
حتى لو كانت تيمم، على الأقل نحمى انفسنا من ندبة ابريل القالوها دى
الراجل ده بكون ضاق ليه رضعة رضعتين ، قبال ينزل المعاش..عامل قدومو الشين ده.
تاج السر الملك
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى تاج السر الملك
البحث عن المشاركات التي كتبها تاج السر الملك