اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatim ALi
ه
بدور اعملي حسابك انا طلعتا (راجل ضلالي) ساكت
المشكلة انو الناس عندها (اراء) مؤمنة بها و لا تقبل - مجرد الاختلاف - معها ، و يتم اصباغ تلك الاراء بصبغة دينية و الويل كل الويل لمن يذكر راي مخالف بيطلعوا ليك برا الملة طوالي
بعدين تعالي هنا يا بدور انتي ما سمعتي بفتوى تحريم دخول الانترنت على المراة من غير محرم ؟
داخلة هنا كيف انتي و تتكلمي معانا من غير محرم ؟
_____________
حالة صعبة خلاس يا اختي
تحياتي
|
المشكلة يا أخوي إننا نرى جيدا لكن بنركز في الكلام العايزين نقوله فقط
وكأننا بنخت كمين للأخر.. لسة ينقصنا الأتكيت وفن الحوار
كل واحد عايز يقود الحوار لصالحه هو ويكون الثاني تابع له
وبعدين انت مش اخوي ومش موجود معاي الان إذا انا داخلة بمحرم
غايتو خلاص انا فقدت الثقة فيك دي أخرتي معاك يا اخوي
تظليل ذاتي اخوة الياباني والتيباني
تحياتي العميقة