اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مبر محمود
يشهد الله دي أجمل وأعمق قصة أطّلع عليها مؤخراً
تحياتي يا عم فتحي، ياخ دي حكايه متعددة المداخل
غفر الله لعثمان، ولكل الشعب التشيكي
|
تعرف يامبر دايما الحكايات لما تكون مكتوبة من أصل حقيقي بكون وقعها علي القارئ عميق وبيعيش في أحداثها بعكس القصص المؤلفة من الخيال..
أسعدتني كلماتك بالجد..تسلم..