عفوآ مكرر
|
اقتباس:
عزيزنا فيصل هاقد أقبل الشتاء وحتمآ سننوفر له مقاماته |
اها يا ريس الشتاء كسح و انت مشغول ما بين جمال و اخواته
و الاجتماعات و الاسكايب و التنسيق و اللز و الدفر و المساسقة و اللبن و الباسطة و السمسمية ،،، و ضيعت لينا الشتاء الفات دا لا ضحك بسهولة :D:D لا ترتيق حزن و ظلام :D:D |
اقتباس:
الكارثة فيصل الشتاء لسه ماضاع, والله البسمعك يقول دا زولآ قاعد فى أفريقيا, :D ياأخى كندا بتاعتكم دى تطير أى سمسية من الراس جليد وبرد محترم..:D لدى قصة مع كندا وسأحكيها فى مقام قادم |
| الساعة الآن 09:56 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 2
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.