اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدور
كلامو صحيح ليه لابسة النقاب وهي وسط زميلاتها؟
|
بدور كيف حالك؟
حسب الفهمتو أنا من الخبر:
الطالبة كانت لابسه النقاب داخل الفصل في الوقت داك استعدادا لدخول شيخ الازهر و الوفد المعاهو (رجال) ....
لا أعتقد إنها ممكن تكون بتلبس النقاب لما تكون قاعده في وسط نسائي خالص...