اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجيلى أحمد
خايف عليك تبقى زى البنت التى طارت عصافيرها.. 
عمك دا أختاهو يامان
بعوقك 
|
يا راستا اول مرة اركز في توقيعك

We will fight - we find it necessary -
And we know we shall win
As we are confident
In the victory