اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد محمد زين حسين
[flash=http://www.youtube.com/v/pFHqOjzDDt4?fs=1]WIDTH=450 HEIGHT=360[/flash]
دا شنو دا ياطلحة؟
نظام يرفع من أجل صديقة
والله فاضل بس تعزمنى حفلة محمود فى نادى الضباط
(ثانى أيام عيد الأضحى)
وتحججنى