البوست ده عبارة عن اسقاط حالة نفسية معينة قاعدة تمر بيها
السيدة(ام التيمان).........
يعنى تجربة مريتى بيها مع بعض الاعضاء بالتاكيد(ليس الغالبية)
كما حملتى عنوانك هؤلا البعض اما نافقوك او تحدثوا عنك بسؤ
من خلف ظهرك او شئ من هذا القبيل فجيتى اسقطى سخطك
على الغالبية وده مؤشر خطير بيؤكد عدم تحري ام التيمان للعدل.....
|