اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عكــود
خلّى دقات قلبي بلا اللستر في أوّل تدويرتو؛
|



كتلتو كتل، قلبك دا يا عكود، لا حول الله!!!!
أسمع:
الحكي يا عمدة عن نيالا بالنسبة لي مرهق وصعب وشائك ومؤلم لأبعد حد، وأظني في البوست دا، قلت ما فيهو الكفاية عنّها، لغاية ما اتردّختَ

،
بعد كدا، أفضل حاجة يعملها أبو أماني، يدفر ليك إسم الضيف الجديد، وبعد يجي، لكلِّ حادثة حديث (علي نسق فكي جبريل).
شكراً:
عكودعلي المتابعة والدعم المعنوي
أبو أماني علي الاستضافة
وللجميع شكري علي تحمُّل المعِط